👼 Гарантія

На товари, реалізовані магазином/сервісом доставки hbguitars.com.ua, надається гарантія терміном 24 місяці та починає діяти від дня отримання покупцем придбаного товару.

Товар надходить на логістичний склад в Україні зі складів постачальників як є, ми не розпаковуємо і не проводимо перевірку товару. У окремих випадках, якщо пакування пошкоджене або було порушене на кордоні, ми повідомляємо клієнта та робимо фото. Перевірка на відсутність дефектів та перевірка комплектації проводиться покупцем при передачі товарів у поштовому відділенні. Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон, де обов’язково вказуються: виробник та модель, серійний номер товару та дата продажу. Гарантійне обслуговування відбувається тільки за наявності гарантійного талону, виробу та упаковки, що йде в комплекті з виробом та має зазначений серійний номер.

Гарантійне обслуговування включає в себе безкоштовний ремонт в уповноваженому сервісному центрі протягом терміну, що зазначений в гарантійному талоні, якщо в гарантійний період пристрій, придбаний у магазині hbguitars.com.ua, вийшов з ладу з вини виробника.  Якщо товар не може бути відремонтований в уповноваженому сервісному центрі, магазин обміняє товар на аналогічний або поверне кошти.

⚠️ УВАГА! Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон впродовж усього терміну дії гарантії. Зворотне транспортування товару здійснюється за рахунок покупця.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку:

  • Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи інших осіб;
  • Порушення правил експлуатації, викладених у посібнику користувача або в інструкції;
  • Несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • Відсутності або пошкодження серійного номеру на виробі.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на наступні несправності:

  • Випадкові пошкодження (дефекти, заподіянні користувачем);
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дії рідини, запиленості, механічного пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі;
  • Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі.

⚠️ УВАГА! Гарантія не розповсюджується на аксесуари: кришки, сумки, кейси, кабелі тощо.

 

💫 Повернення та обмін

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості у нашому магазині протягом 14 днів.

Обмін товару належної якості проводиться:

  • Якщо він не використовувався;
  • Якщо збережено його товарний вигляд;
  • Споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • Розрахунковий документ та гарантійний талон, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Роз’яснення щодо товарного вигляду:

  • Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам’ятати, що ушкоджувати ці елементи упаковки не можна! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі. У разі виявлення потертостей, слідів використання, стороннього втручання, спроб вкрити або розібрати товар, сторонніх програм, змін у налаштуваннях – магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи:

  • Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі – ситуація буде аналогічною. Зберігайте оригінали розрахункових документів та гарантійного талону.

Роз’яснення щодо аксесуарів:

  • Поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розрізу аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕТ упаковки або блістерів) – товар повернути неможливо. Можна відмовитись від покупки, перевіривши його перед продажем.

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • Пропорційного зменшення ціни;
  • Безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  • Відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

Процедура повернення:

  • Зв’яжіться з менеджером та уточніть дані для відправки;
  • Ретельно упакуйте та відправте товар за вказаними даними (оплата за рахунок відправника);
  • Збережіть чек або скріншот про оплату та надішліть номер ТТН менеджеру магазина.